HOŞGELDİNİZ

HOŞGELDİNİZ

30 Haziran 2012 Cumartesi

MARUL MÜCVERİ.....

                                               Marul Mücveri....

Ben bunu gördüğümde hatta arkadaşlara söylediğimde bile inanmamışlardı,maruldan mücver olurmu dediler.Dosyamı incelerken bunu gördüm ve eklemeye karar verdim,yalnız ben bunu soframız.com sitesindeki arkadaşımızda gördüm ve denedim gerçekten haklıymış hatta yağ bile çekmiyor yani yağlı olmuyor.


MALZEMELER:
1 adet büyükce Marul
1 demet taze Soğan
1/2 demet Maydonoz
2 ad. Yumurta
4-5 kaşık Un
Karabiber-Nane (göz kararı arzuya kalmış)
1 ad. Havuç rendesi
Tuz

KIZARTMAK İÇİN: Sıvıyağ

YAPILIŞI:
Marulu ince ince doğrayalım ve taze soğanı,maydonozu,taze nane kullanırsanız onuda ince şekilde doğrayıp marulla güzelce karıştırın.Yumurtaları kırıp çırpalım ve üzerine dökelim,karabiberini,tuzunu ekledikten sonra yavaş yavaş unu ekleyerek, normal mücver kıvamında kaşıkla alabileceğimiz şekilde hamur elde edelim, yalnız ben biraz içine kabartma tozu ilave ediyorum, biraz kabarık olsunlar diye,tabiki siz katmayabilirsiniz.
Normal kızdırılmış tavaya kaşıkla alıp bırakalım ve üzerine biraz bastıralım,kenarlarınıda biraraya topladıktan sonra altı üstü kızarıncaya kadar pişirelim..Yanında sarımsaklı yada normal yoğurtlada servis yapabilirsiniz...

AFİYETOLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder