HOŞGELDİNİZ

HOŞGELDİNİZ

8 Mart 2012 Perşembe

KREMALI KABAK ÇORBASI...

KREMALI KABAK ÇORBASI...

Arkadaşlar size kremalı kabak çorbası tarifi vereyim, yaptım gerçekten harika oldu, içinde kabak olduğunu bile anlayamadılar.Yanlız malzemeleri azaltabilir yada çoğaltabilirsiniz.Bunu sadece kabaklada yapabilirsiniz bu size kalmış..  



MALZEMELER:
3 orta boy Kabak
1 orta boy Soğan
 1 büyükce Patates
 3 diş Sarımsak
 5 su bar. Sıcak Su (sebzeleri haşlamak için)
 1 pk.Krema
1 su bar. Süt
2 çor. Kaş. Un
 2 tane Etbulyon tableti
 Tuz-Karabiber-Köri
Sıvıyağ

YAPILIŞI:
Tencereye  kabakları,patatesi,soğanı,sarımsağı,istediğimiz büyüklükte doğrayıp üzerine 5 bardak suyu koyarız ve sebzeler güzelce yumuşayıncaya kadar pişiriz.Yalnız kabağı tam olarak soymadım yani alaca soydum. Bir tarafta sebzeler pişerken ayrı bir tencerede sıvıyağı koyup içine unu katarız ve un kokusu çıkıncaya kadar biraz kavururuz.Ateşi kapatıp içine kremayı, sütü katıp unun açılmasını sağlarız ve köriyi,karabiberi katıp bir su bardağı kadar su koyup bunları karıştırız. Sebzeler piştiyse bunları güzelce blenderden geçiririz ve bunu kremelı sütlü olan tencereye aktarırız ve tekrar blenderden geçirip artık kaynamaya bırakırız ve iki etbulyon tabletinide atıp arada karıştırarak pişiririz.Bir iki taşım kaynadıktan sonra ateşi kapatıp servis yaparız,ben servis yaparken üzerine pulbiberi serptim isterseniz yağda yakıp üzerine dökebilirsiniz..
AFİYETOLSUN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder