HOŞGELDİNİZ

HOŞGELDİNİZ

22 Nisan 2012 Pazar

PEMBE PUDİNGLİ PASTACIK...

PEMBE PUDİNGLİ PASTACIK...

 
Ben bu tarifi görünce hemen yapmaya karar verdim ama bazı değişiklikler yaptım..





MALZEMELER:

1 pk.hazır kakaolu pandispanya keki
1 pk.kakaolu petit beurre bisküvisi
1 pk.cremeole vanilya aromalı
1 pk. cremeole çilek aromalı
2 su bar. süt (vanilya aromalı puding için)
1,5 su bar. süt (çilek aromalı puding için)
1 poşet kremşanti ve 1 bardak süt iyice çırpalım.
hindistancevizi-damla çikolata

YAPILIŞI:
Kakaolu keki robotta çekelim ve biskivileride çekelim ve birbirlerine karıştıralım.
1 paket vanilyalı cremeoleyi 2 su bar. sütle iyice çırpalım ve bunu bisküvili keke ekleyelim,ben içine bir avuç kadar damla çikolata kattım,bunların hepsini karıştırıp güzelce yoğuralım.Biraz bunu buzdolapta bekletirsek daha iyi oluyor.
Bu sırada kremşantiyeyide çırpıp buzdolapta bekletelim.
Diğer çilekli cremeoleyi 1,5 su bar. sütle iyice çırpalım..Tezgaha strec folyoyu serelim üzerine hindistan cevizini yayalım keki üzerine koyup rulo yapalım dilimliyelim şekilverelim,birer parmak aralıklı keselim ve yuvarlakların ortasını çukurlaştırıp birer tatlı kaşığı çilekli pudingden koyalım,üzerinede çırpılmış kremşantiyle süsleyip süs olarakta birer damla çikolata koyup buzdolaba kaldıralım,bir iki saat beklesin ve ondan sonra servise hazır...
AFİYETOLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder